HomeUncategorizedطراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

شبکه‌های اجتماعی امروزه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند که طراحی سایت خدماتی این شبکه ها با امنیت بالا و سرعت بسیار عالی برای کاربران شما توسط تیم حرفه ای آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ انجام می‌گیرد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات طراحی سایت خدماتی وب‌سایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.

خیلی محیط و صفحه سایت را شلوغ نکنید. دیدن یک صفحه شلوغ و درهم، احساس سردرگمی به بیننده خواهد داد و اصطلاحا توی ذوقش خواهد خورد. شما مجبور نیستید همه چیز را در صفحه اول نمایش دهید یا از چندین رنگ و افکت همزمان در صفحه استفاده کنید. از ویژگی های یک سایت جذاب این است که دید بیننده را خسته نکند. بلکه فضای انرژی بخشی برای او باشد.

۵- لوگو مناسب

در سایت‌های دینامیک با توجه به پویایی که دارند، هر دو بخش فرانت اند و بک اند اجرا می‌شود. بک اند در این نوع از طراحی سایت خدماتی سایت وظیفه پویا سازی وبسایت را بر عهده دارد. پویا بودن سایت به این معناست که تمامی محتوای سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر باشد؛ به صورتی که می‌توانید هر روز یک محتوای جدید و متغیر در سایت خود بارگذاری کنید. نمونه این نوع سایت‌ها، سایت‌های خبری و مجله‌ای هستند.

پس از آنکه صفحه سایت پیش روی مخاطب باز شد، قیمت خرید سایت خدماتی قطعا هزینه سایت خدماتی بلافاصله به سراغ محتوا و متنی که مورد نیاز اوست می‌رود. حالا تصور کنید که کاربر نتواند متن را راحت بخواند. چه خواهد شد؟ قطعا با یک کلیک صفحه را می‌بندد. خوانایی عنصر مهمی در جذب مخاطب است. استفاده از یک فونت زیبا و در عین حال خوانا را جدی بگیرید. رنگ فونت را با توجه به رنگ صفحه به نوعی قیمت خرید سایت خدماتی انتخاب کنید که چشم را آزار ندهد و به راحتی قابل خواندن باشد.

سایز فونت باید متناسب باشد. نه خیلی درشت و نه خیلی ریز. چون در هر دو صورت برای مخاطب جذابیتی نخواهد داشت و خواندن متن را مشکل و خسته کننده می‌کند. می‌توانید برای اینکه چشم مخاطب کمتر خسته شود از فونت های متفاوت استفاده کنید. تیترها را بلد کنید و رنگ فونت و البته نکات مهم‌تر را تغییر دهید. به شما توصیه می‌کنم این اشتباه رایج در طراحی سایت را جدی بگیرید.

۴- هاست قدرتمند

تمام ویژگی‌های یک سایت خوب و جذاب را برای شما بازگو کردم. و نکاتی را گفتم که رعایت آن سایت شما را در منظر مخاطبان جذاب جلوه می‌دهد. ظاهر سایت شما نکته کلیدی در جذب مخاطب است. اما این را هم بدانید که برای داشتن یک سایت جذاب برخی کارها را نباید اجرا کنید. زیرا از دید مخاطب و حوصله کاربر خارج است. یا به لحاظ علمی ارزش و امتیاز سایت شما را پایین می‌آورد. برای ارتقا کیفیت سایت خود، از فلش و یا موسیقی تا حد لزوم استفاده نکنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است برخی از محتواهای تصویری به صورت خودکار پخش نشوند. اطلاعاتی که الزامی نیست و ممکن است سرعت سایت را پایین بیاورند را استفاده نکنید و البته لینک سازی اصولی را هم از خاطر نبرید، چراکه تاثیر مستقیم و قابل توجه‌ای در حوزه سئو قیمت خرید سایت خدماتی شما خواهد داشت.

کار کردن با شرکت‌های متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشته‌اند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

spot_img